  • Data: 2006-11-07 12:06:44
    Temat: Re: Jak mam to rozumieć?
    Od: "Marcin Danilczuk" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał(a):

    > Roznica 20-50 zł na rok ? Chyba pies ... wiecej sie na piwo wydaje :)

    A jak wyliczyłeś, że 20-50 zł?? Mam kilka działek, za rolna płacę ok 100
    rocznie za hektar a za inną, budowlaną, co prawda atrakcyjniej położoną, ok.
    300 rocznie - za 1000 m kw.
    Czyli za budowlaną płacę 30-krotnie więcej.
    Nie wiadomo tez czy działka o której mowa jest aż tak mała żeby odrolnienie
    było gratis (5 arów to tylko 500 m kw), do tego dojdzie jeszcze z całą
    pewnością renta planistyczna.