  • Data: 2011-11-26 13:54:03
    Temat: Re: Jak ludzi prawnie pozbawić emerytury...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.11.2011 13:47, januszek pisze:
    > Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Nie zgadzam się z tym. Oficjalne wartości też podlegają interpretacją a
    > te prowadzą do sporów. Kiedyś takie spory wewnętrzne załatwiano stosem a
    > dziś zakazem wypowiadania się w mediach ;)

    Wiesz, bardziej mi chodzi o takie podstawy typu "nie mów fałszywego
    świadectwa przeciwko bliźniemu swemu" (co katole czynią notorycznie -
    krzyżaczek pięknie to prezentuje) albo dziwne selektywne traktowanie
    "nie zabijaj" (kila komórek bez mózgu - nie wolno; pojechać na wojenkę
    za kasę i zabijać krajowców - wolno).