  • Data: 2010-02-09 00:46:28
    Temat: Re: Jak egzekwowac platnosc za parkowanie na moim terenie?
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hkomqk$jdi$1@news.onet.pl...

    > W zasadzie w Polsce również, jednak jest wiele wyjątków. A należy do tego
    > dodac przymykanie oka przez policję i straz miejską...

    Inne tradycje, inna kultura.
    Dla mnie bylo szokiem przejazd ulica dwukierunkowa gdzie tylko miescil sie
    jeden pozjazd bo po obu stronach zaparkowane byly samochody, po kilku
    miesiacach sam zajarzylem, ze to ma sens:) Nie dosc, ze chodnik sa rowne a
    nie powykrzywiane to jeszcze przejazd takimi uliczkami odbywa sie bardzo
    wolno by lusterk nie uwalic:)
    Naturalnie sa wyjatki, droga z zoltymi pasami lub czerwonymi na ktorych sa
    restrykcjie co do zatrzymania, postoju czy parkowania (glowne arterie, drogi
    o wysokim piorytecie przepustowsci jak centra miast itp.)