  • Data: 2007-07-16 20:21:28
    Temat: Re: Jak egzekwować cenę za nabyty towar ?
    Od: wombi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:

    > Dobrze sie czujesz? Czy oczka Cie bola?
    > Rozumiem ze chodzi Ci o to: Art. 661. (30) § 1. Oferta złożona w
    > postaci elektronicznej wiąże składającego, jeżeli druga strona
    > niezwłocznie potwierdzi jej otrzymanie?
    >
    > Wiec oferta zostala przyjeta, wiec takze umowa zostala zawarta w tym
    > wypadku - sklep przyjal oferte kupujacego potwierdzajac to wyslanym
    > mailem
    >
    > Nadal czegos nie rozumiesz?

    Takich ludzi jak Ty. Problem od dawna dyskutowany w piśmiennictwie i nie
    "obrośnięty" orzecznictwem próbujesz skwitować jakimiś uszczypliwymi
    uwagami pod moim adresem.
    Skąd w Twoich wypowiedziach 100% pewność co do tego, że sklep przysłał
    oświadczenie o przyjęciu oferty? A może to było tylko oświadczenie o
    otrzymaniu oferty od konsumenta? To że sklep przysłał od razu maila do
    wątkotwórcy nie znaczy, że przyjął ofertę w rozumieniu art. 66 paragraf
    2 k.c. To są dwie różne rzeczy. I dlatego
    przedstawiłem 2 możliwe interpretacje tego problemu. Ty zaś
    kategorycznie stwierdziłeś, że doszło do zawarcia umowy.