  • Data: 2004-02-20 19:35:46
    Temat: Re: Jak dostac doplate do czynszu od Panstwa ?
    Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie tak dawno był o tym materiał w Wyborczej, ale nie pamietam, w ktorym
    numerze.
    Mysle, ze po pierwsze mozesz w ktorej wyszukiwarce poszukac pod haslem
    "dodatek mieszkaniowy" albo po prostu pojsc do administracji budynku, w
    ktorym mieszkasz i tam Cie poinformuja. Wypytaj o rozne odstepstwa od
    reguly, bo mnie np. nalezal sie dodatek od roku, ale wowczas panie w
    administracji nie powiedzialy mi o tym, niektorym niepelnosprawnym,
    przewlekle chorym nalezy sie dodatkowy metraz normatywny. Uswiadomila mi to
    wlasnie Wyborcza.

    Powodzenia!

    Magda N.