  • 11. Data: 2024-06-28 18:37:26
    Temat: Re: Do przeszukania/rewizji pokoju posła opozycji w hotelu Sejmowym wystarczy już zaledwie zgoda Hołowni?
    Od: n...@o...pl

    RadosławF <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Ale to był przelew z ministerstwa do ministerstwa a nie na konto
    > jakiejś firemki.

    Hołownia czy Petru za przelew z konta na konto stracili całą dotację, więc
    złodzieje nie płaczcie :)

  • 12. Data: 2024-06-28 18:38:01
    Od: n...@o...pl

    PD <p...@g...pl> napisał(-a):

    > A odczuwają ci wyborcy na własnej skórze te dziwne wypłaty z funduszy?
    > Bo 500+ i naste emerytury to akurat na własnej skórze odczuwają ;)

    A poczują jeszcze bardziej jak w końcu zaczną deficyt spłacać :)

  • 13. Data: 2024-06-28 18:38:37
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Jak się tuski wpierdalają w
    > równanie w dół do standardów Ziobry to czysty zysk dla PiS jeśli tylko
    > nie wkopią Ziobry pokazowo++. Na razie na to nie wygląda IMHO.

    Ciekawe czy w swoje idiotyzmy sam wierzysz.

  • 14. Data: 2024-06-28 19:14:07
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 28.06.2024 o 17:39, J.F pisze:

    > Ale który - na Pegassusa?

    Ten za którego pozbawili go imunitetu.

    > Bo tam była masa przelewów na szemrane firemki i fundacje, o ile media
    > nie kłamią.
    >
    > A ten na Pegassusa ... to dokąd trafił z tego drugiego ministerstwa?
    > :-)
    >
    > Tudzież np ilu ofiarom przestępstw ten Pegassus pomógł?

    Pegasus nie pomaga i nie miał pomagać ofiarom przestępstw.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2024-06-28 21:24:40
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 28.06.2024 o 18:38, n...@o...pl pisze:

    > A poczują jeszcze bardziej jak w końcu zaczną deficyt spłacać :)

    Ciągle spłacają jakiś deficyt. Myślisz że 5, 10, 15, 20 lat temu nikt
    nie "współczuł tym którzy będą musieli to spłacać"? ;)

    PD

  • 16. Data: 2024-06-30 11:06:52
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Co do której części przedstawisz swoją wersję?
    > Wyzwać od idiotów potrafi nawet papuga (ptak). Ty masz zaledwie
    > inteligencje papugi?

    Nie bardzo widzę sens dyskusji z tanim, tandetnym symetrystą.
    Na dodatek nie umiesz czytać, być może jednak jesteś idiotą.

  • 17. Data: 2024-07-01 14:41:12
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A tak w sumie to powinny być w Polsce wybory korespondencyjne, czy nie powinny?
    OIDP kiedyś P0 było za, a przeciwny był Jar.Kacz. "bo z piwem w ręku będą wypełniać
    karty".
    Po co mam latać po jakichś szkołach, skoro mógłbym wysłać z domu?

    -----

  • 18. Data: 2024-07-01 14:51:15
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-01 o 14:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > A tak w sumie to powinny być w Polsce wybory korespondencyjne, czy nie
    > powinny?

    Zgodnie z przewidywaniami. Tzn. one już są ok wg. Peło i jednocześnie
    "budzom wiele wątpliwości/obaw" wg. PISów:)

    cyt.
    06.2024
    Będzie głosowanie korespondencyjne. Sejm uchwalił nowelizację Kodeksu
    wyborczego

    Przewidywalne.

  • 19. Data: 2024-07-01 14:57:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 1 Jul 2024 14:41:12 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > A tak w sumie to powinny być w Polsce wybory korespondencyjne, czy nie powinny?

    Ale wtedy, w przyszłosci?

    > OIDP kiedyś P0 było za, a przeciwny był Jar.Kacz. "bo z piwem w ręku będą wypełniać
    karty".
    > Po co mam latać po jakichś szkołach, skoro mógłbym wysłać z domu?

    Nie bardzo sobie wyobrażam jak zapewnić rzetelność.
    To co PiS wymyślił, wydawało się w miarę dobre,
    no ale jak nie wiadomo kto zamówił pakiety wyborcze, ile ich zamówił,
    jak by to rozliczono, ile by aktywisci ze skrzynek ukradli...

    Podobnie głosowanie przez internet - nie bardzo sobie wyobrazam, jak
    zapewnić uczciwość i tajność jednoczesnie.

    W imie demokracji jednak trzeba się przespacerować do szkoły.

    A kolejna sprawa to czas - ile by trwało zliczanie jakby Poczta
    dostarczała :-)

    > -----

    J.

  • 20. Data: 2024-07-01 17:20:26
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Twoja zdolność do dyskusji kończy się na wyzwiskach? Argumenty z
    > jakimś uzasadnieniem cię przerastają?

    Dalej nie umiesz czytać? " Nie bardzo widzę sens dyskusji z tanim, tandetnym
    symetrystą."