  • Data: 2012-01-20 12:16:24
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: SQLwiel <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-20 08:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Pytanie naprowadzające: czy, poza skalą, jesteś w stanie wskazać różnice
    > pomiędzy standardową rodziną a całym krajem? Dlaczego w rodzinie
    > komunizm działa pięknie, a skalę kraju jest z tym problem?

    Odpowiem za Krzyżaka:
    Bo rodzina jest związana "czymś jeszcze" prócz wspólnego gospodarstwa
    domowego. W rodzinie jakoś działa dobroczynność, edukacja, opieka
    zdrowotna, ubezpieczenie społeczne.
    Naturalne jest, że jeśli kogoś los pozbawi np wzroku i rąk, to o jego
    los zadba rodzina.
    Państwo jedynie "mydli oczy", rabuje przypadkowych, obcych ludzi
    ściemniając coś o opiec społecznej, z której połowę i tak rozkradnie,
    ćwierć roztrwoni, a pozostałe wyda wg kryterium "prowizji".
    Właśnie likwidacja tych funkcji państwa i pozostawienie tych OGROMNYCH
    pieniędzy w rękach LUDZI jest drogą do naprawy społeczeństwa.

    --
    Tnx. SQLwiel.