  • Data: 2012-01-15 16:22:12
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-15 16:29, Pan Zbyszek pisze:
    > Szanowni Państwo .
    > Nie jestem Trolem , jak ktoś mnie tu nazwał. Sytuacja , jaką
    > przedstawiłem jest prawdziwa - możliwe tylko , że
    > pani w ZUSie niedokładnie policzyła . Tym niemniej wydaje mi się ,
    > że mimo iż w naszej " Bolandii" zmieniał się ustrój i rządy to nadal
    > powinny obowiązywać umowy zawarte z obywatelem przed laty .

    Powinny...
    Pisałem parę postów wcześniej - one rządy chętnie biorą aktywa, ale nie
    mają zamiaru wywiązywać się ze zobowiązań, przynajmniej nie z tych
    wewnętrznych. Trzeba tę bandę dla przykładu powywieszać na latarniach we
    stolycy, to kolejna banda może potraktuje temat poważnie.

    > Ja z Rządem kierowanym przez premiera Cyrankiewicza zawarłem określoną
    > umowę i uważam , że rządy się zmieniają , ale umowa nadal powinna
    > obowiązywać .

    Hm... A dlaczego sądzisz, że skoro zawarłeś umowę z firmą rezydującą na
    (tu-podać-adres), to z tejże umowy powinna wywiązać się firma rezydująca
    pod tym samym adresem 40 lat później?

    > Jeżeli tak nie jest - to dlaczego kolejni premierzy po r.1990 spłacali
    > długi zaciągnięte przez Gierka ??????

    Czy jesteś pewien, że spłacali?
    A jeśli spłacali, to może tylko dlatego, aby móc zaciągnąć długi po
    wielokroć większe?
    Ja-tam słabo liczę, bo od tego podobno są komputery. Ale wydaje mi się,
    że długi Gierka, to były letko licząc 100x mniejsze od długów Tuska.

    > Jeżeli tak nie jest , to młodzi ludzie nie powinni być zmuszani do
    > płacenia składki emerytalnej na ZUS - bo rząd i tak ich oszuka ,
    > okradnie , itd.

    No - nie powinni. No i co?

    > I niech mi tu nikt nie wypisuje głupstw , że wywalczę najwyżej 20 $
    > Bo ja chcę wymóc na ZUSie 80% przeciętnej , średniej krajowej z
    > ostatniego roku . Tyle mi obiecywano !

    No to próbuj... :) Może będą o Tobie filmy kręcić, a i Drzyzga Cię
    zaprosi do telewizorni...

    > W tej sytuacji odnoszę wrażenie , że wprawdzie w "Bolandii" na pewno
    > przegram , ale chyba mam szansę walczyć o swoje w Strasburgu .
    > Potrzebne mi tylko jedno : dokopanie się do odpowiednich przepisów
    > z lat 1945 - 1968 / tj.okres od zakończenia wojny do momentu rozpoczęcia
    > pierwszej pracy/. Podobno niektóre kancelarie adwokackieard
    > w swoich archiwach mają jeszcze Dzienniki Ustaw lub Dziennik Urzędowy
    > z tamtych lat .
    > Jak to mówił Gierek :
    > POMOŻECIE ????

    Ja - nie pomogę. Nie znajdę.

    > ...i zakończmy już się spierać o głupstwa ...

    To nie głupstwa. Wszcząłeś bardzo poważną dyskusję. To tysiące zł razy
    miliony ludzi razy dziesiątki lat. Na tyle jesteśmy dymani.

    --
    Tnx. sqlwiel