eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa tylko wykonywałem rozkazy › Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
  • Data: 2021-01-16 11:59:44
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Po drugie nie wiem, czy wiesz, że o ile w sprawie o wykroczenie
    > oskarżycielem jest policjant i on wie, jaki jest wynik
    > postępowania, a co za tym idzie może o tym powiadomić
    > przełożonego, to w wypadku uchylenia mandatu na mocy art. 101 kpow
    > już nie. Sąd działa na wniosek ukaranego. Powiadamia o tym tylko
    > organ, na rzecz którego wpłynęła wpłacona kara. Ona do Policji nie
    > wpływa. Co za tym idzie ów policjant, czy jego przełożony,
    > musiałby się opierać na wiadomościach medialnych. Tu i tam mandat
    > uchylono. Nawet nie wiemy dokładnie za co.

    Robert, nikogo rozsadnego nie przekonasz ze jak sie zamyka oczy to
    sprawy sie nie dzieja.
    Jak nie dostajecie informacji z rozdzielnika to wystapcie o te
    informacje.
    Macie przelozonych, prawda?
    A jak wam odmowia - to chyba wnioski beda sie sam nasuwac?

    > Poza tym, te orzeczenia zapadają kilka miesięcy po wprowadzeniu
    > kontrowersyjnych przepisów, a rząd zmienia te przepisy mniej
    > więcej raz na tydzień. Teraz sądy orzekają do zakazów z lata 2020
    > roku, a do zakazów z zimy 2020/21, to będą latem 2021 roku pewnie
    > orzekać, kiedy rząd znowu przepisy zmieni. Tak, czy śmak trudno
    > ocenić, na ile owa kolejna zmiana przepisów przybliża je do
    > Konstytucji.

    I juz samo to powinno skłaniac do przemyslec...
    Co to za przepisy w ktorych nawet policja sie gubi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,