  • Data: 2021-01-16 11:59:44
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja domagam się, by nei zauważał? Proszę tylko, by zrozumieć,
    > że pretensje są pod złym adresem, bo to nie Policja te przepisy
    > wymyśla i głupio jest domaga się, ze Policjant na krawężniku
    > będzie toczył rozważania konstytucjonalne.

    Bardzo wygodne podejscie.
    My nie jestesmy strona, my tylko opowiadamy sie po jednej ze stron...
    Jak sie nazywa taka postawa?

    Oczywiście sprowadzanie sprawy do absurdu (policjant na krawezniku vs
    przełozeni, zwiazki zawodowe etc) to manipulacja. Mozna zastanowic sie
    wczesniej, zgłosic watpliwości wczesniej etc. Ale mozna sprowadzic
    sprawe do absurdu zamiast merytorycznie dyskutowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik