  • Data: 2021-01-29 17:42:55
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 29-01-2021 o 15:49, J.F. pisze:
> [...]
    m/data=!3m1!1e3

    >szkoda, że wybrałeś coś, po czym nie można przejść się ludzikiem
    >google.

    Bo akurat w Niemczech o to trudno. Ale dawalem poprzednio - Olin nie
    chcial.
    To tu ma inne ujecie - szybko widac.

    >Tak ciężko potwierdzić, bądź zaprzeczyć, bo eni wiemy choćby jakie
    >est oznakowanie.

    Akurat w calej Europie dosc jednolite.

    Niemcy oprocz zebr miewaja tez linie w poprzek jezdni ... ale ...
    sprawdzic, czy tam swiatel nie ma.

    Ciekawe czemu na swiatlach nie chca zebr malowac.

    J.