  • Data: 2021-01-29 18:44:18
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60143cd3$0$31286$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 29.01.2021 o 15:34, J.F. pisze:

    >Nie są dobrze wychowani, a po prostu przyzwyczajeni. Tam po prostu
    >łazi się wszędzie, więc wszyscy się na wzajem siebie spodziewają. U
    >nas częśc kierowców zaskakuje fakt, ze na pasach może się pojawić
    >pieszy "bo jak jadę to nie ma prawa wtargiwywać!"

    Raczej "wir sind Autofahrer Nation" i wszyscy wiedza, ze pieszy musi
    samochodowi ustapic.

    Cos tam jak widac sie zmienilo ... ale przejsc przeciez prawie nie ma.

    >Ja tak jeżdzę po warszawie - nie mam z tym żadnego problemu.

    Daj film :-)

    No dobra, moze masz podobnie - duzo arterii, gdzie przejscia maja
    swiatla, to nawet nie zauwazasz, w ilu miejscach przejechalbys
    pieszego, gdyby wtargnal ..

    >Chciałeś napisać, że nie widać że żadnego pieszego a nie przejścia
    >nie ma?

    Tak - gdzie cos zaslania widok, i nie widac - sa tam piesi czy nie ma.

    >No właśnie na takich co jest słaba widoczność uważam najbardziej. A
    >ty nie?

    W wiekszosci nie - oni nie wtargiwuja :-)
    A moze i uwazam, tylko malo przejsc bez swiatel mam po drodze ?

    J.