  • Data: 2021-01-22 16:48:09
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2021 o 11:45, Olin pisze:

    > Możesz podać jakieś przykłady karamboli na skrzyżowaniach spowodowanych
    > przez rowerzystów?
    > Przy okazji: od kiedy wolno wyprzedzać na skrzyżowaniu?

    Nie wolno, co oczywiście nie oznacza, że ktoś nie zacznie. No i po co
    mamy szukać karambolu. Stłuczka już nie wystarczy? Mógłbym złośliwie Ci
    wskazać zdarzeniem z 17 czerwca 2015 roku na skrzyżowaniu ulicy
    Jagiellońskiej i Kościuszki w Nowym Sączu, tylko to o tyle bez sensu, ze
    niby jak to zweryfikujesz?

    --
    Robert Tomasik