    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5ffcc1ab$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <rtjj5r$prg$1@gioia.aioe.org>
    <5ffdc2c6$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtkial$pfn$1@gioia.aioe.org>
    <5ffe09cc$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <60045c41$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60046250$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <xi4NH.1110$PKNd.627@fx28.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <1uNNH.358545$bhed.249826@fx10.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <zo6OH.706767$ipt.381559@fx01.ams1>
    From: Kviat
    Date: Thu, 21 Jan 2021 16:41:46 +0100

    > Rozumiem, ale to nieco inna sytuacja niz pokojowy protest, bo mówilismy
    > o tym misiu od bałwanka i terorystów.

    > A czy warto kopać się z koniem?

    Zdecydowanie warto. W takich sprawach nawet trzeba i nie wolno odpuszczać.

    Z koniem nie warto się kopać, gdy u cioci na imieninach jakiś chuj wie
    jak daleki wujek, którego nie widziałeś od lat i którego nie zobaczysz
    przez następne 20 lat pierdoli antyszczepionkowe bzdury i o reptilianach
    rządzących wszechświatem.

    Gdy jakiś kulson ogranicza obywatelowi prawa "bo szef się go będzie
    czepiał", to żarty kończą i każdemu kto nie spał na lekcjach historii
    powinna zapalić się czerwona lampka.
    Nie ma ŻADNEGO usprawiedliwienia dla takiego kulsona. W dupie mam czy
    jest ociężały umysłowo i bezmyślnie wykonuje niezgodne z prawem rozkazy,
    czy te rozkazy wykonuje bo ma 10 dzieci na utrzymaniu i boi się, że go z
    roboty wypierdolą. Nie moja wina, że zatrudniają ociężałych i tchórzy.
    Inni ludzie też mają rodziny i dzieci i jakoś dają radę je utrzymać nie
    pracując w policji.

    > To jest trochę taka sytuacja jak często
    > wcześniej dyskutowana sprawa sprawdzania plecaków przez ochronę.

    Nie. To nie jest taka sytuacja. Nie rozmawiamy o byle ochroniarzu, który
    dorabia sobie do emerytury, tylko o pełnoetatowych funkcjonariuszach
    policji.

    > To jest
    > też multum codziennych sytuacji gdzie zdarza się coś co jest łamaniem
    > moich praw. Mam wszystkich pozywać, zgłaszć na policję?

    To zależy czy warto kopać się z koniem :)

    > Nie szkoda
    > życia?

    Ludziom, którzy potulnie przyjęli nakaz noszenia opasek na rękach i nie
    chcieli kopać się z koniem widocznie nie było szkoda.
    Ułatwili zadanie tym, którzy dzięki tym opaskom wyłapali ich potem na
    ulicach i wywieźli do obozów koncentracyjnych.

    > Co innego pójść na protest i działać z innymi, ale pierniczyć się
    > z indywidualnym stójkowym o bałwanka?

    Tak. Właśnie o bałwanka. Dopóki jeszcze chodzi tylko o bałwanka. Jak
    odpuścisz bałwanka, to chuj wie na czym taki kulson się zatrzyma zanim
    się ogarnie i opamięta. O ile w ogóle taki kulson, który czepia się
    takiego bałwanka, jest do opamiętania zdolny. Ktoś normalny czepiłby się
    tego bałwanka?

    Pozdrawiam
    Piotr