    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5ffcc1ab$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <rtjj5r$prg$1@gioia.aioe.org>
    <5ffdc2c6$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtkial$pfn$1@gioia.aioe.org>
    <5ffe09cc$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm66i$kld$1@gioia.aioe.org> <5ffec5a2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmima$4ml$1@gioia.aioe.org> <5ffed981$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtmoq3$132e$1@gioia.aioe.org>
    <5ffef811$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <60041fce$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <600446d7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <60045c41$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <60046250$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <xi4NH.1110$PKNd.627@fx28.ams1>
    From: Kviat
    Date: Mon, 18 Jan 2021 10:44:40 +0100

    3476871

    > Z drugiej strony co taki stójkowy ma zrobić?

    Jeżeli nie wiadomo jak się zachować, to należy zachować się przyzwoicie.

    > Tuzem elokwencji pewnie nie
    > jest. Polecenie dostał. Nie wykona, jemu się dostanie. Wymyślił sobie,
    > albo mu przełożony powiedział "terroryzm".

    Jeżeli samodzielnie sobie wymyślił, to powinien ponieść konsekwencje.
    Jeżeli wykonuje bezmyślnie rozkazy niezgodne z prawem - powinien ponieść
    konsekwencje.
    Policja to nie jest zakład pracy chronionej i nie miejsce dla ociężałych
    umysłowo.

    > Mógł jeszcze obrazę jakąś,
    > uczuć czy tego tam. Jakby był mniej sztywny to by powiedział, panie to
    > wezmą bo mnie z roboty wyebią, ale teraz każdy nagrywa więc mogło by to
    > mu dupy nie ratować. Pewnie i tak oberwie.

    No przecież skoro grozi mu wyjebanie z roboty, to nie ma wyjścia, musi
    zgnoić obywatela i przeczołgać go po sądach.

    > Śmieszne to jest że pisiowładza nie widzi, że to juz kropka w kropkę prl
    > z Bareją.

    Mają na to wylane. I będą mieli dopóki działaczom kasa będzie się zgadzała.

    > Ale suweren tez nie widzi, więc co ma widzieć.

    Mnie to nie śmieszy.

    Pozdrawiam
    Piotr