  • Data: 2021-01-15 16:49:26
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2021 o 17:54 Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Obecnie tak nie do końca, jest ustawa, choć konstytucyjnie ograniczenie
    > musi być ustawowo - no to jest, musi mieć uzasadnienie, no to o ile
    Tu z tej grupy: "policjant musi podać powód, ale nigdzie nie jest
    powiedziane, że ten powód musi być prawdziwy".
    Tak mi się skojarzyło (to nie pretensje do Ciebie, ale do ustawodawcy).
    > jakieś uzasadnienie może być maseczka/brak maseczki w sklepie to już
    > samotnie spacerująca osoba nie spełnia przesłanek do tego by ją karać.

    Nie musi dodatkowo być "chora"? Bo teraz, mimo, że nie jestem chory na
    Covid, to maskę muszę nosić.
    Cały ten nakaz to absurd. "Zdarzają się gwałty, więc aby im zapobiec,
    nakażmy (ustawowo!) wszystkim facetom noszenie poza domem pasa cnoty" ma
    więcej sensu.

    Kamil