  • Data: 2006-05-09 14:08:58
    Temat: Re: JA TEŻ CHCĘ!!! ;)
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    karel powiada w dniu 2006-05-09 14:37:

    > Nie ma i nigdy nie mial.

    Teraz nie ma, ale kiedyś miał. Osoby obrzezane nie zapadają na raka
    penisa - a u nieobrzezanych brudasów jest to dość częsta przypadłość,
    zwłaszcza w gorącym klimacie. Ponadto miało to znaczenie kulturowe -
    wyróżniało Izraelitów spośród otaczających plemion

    > A zwyczaj wprowadzono bo pastuchy na Bliskim Wschodzie nie myly sie.

    Pastuchy na jeszcze bliższym wschodzie też się nie myły i nie o to chodzi

    T.