  • Data: 2010-06-16 15:29:52
    Temat: Re: Inwigilacja powszechna
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hv9ve7$cm$...@n...onet.pl...
    > Nikt. Dane ze spisu są chronione tajemnicą statystyczną, nie będą udostępniane
    > innym instytucjom, które mogą dokonać weryfikacji. Dane spersonalizowane mają
    > być docelowo wymazane. Tak jest w bajecznych założeniach. Z tym, że nikt
    > rozsądny nie powinien wierzyć, że kopie nie zostaną zachowane a tym bardziej
    > nie trafią do służb specjalnych. Obecnie nie tylko polskich a również
    > europejskich.

    No właśnie. Niby nie mają być przekazywane innym instytucjom, to po co zapis o
    karze?

    > Polecam stare dobre metody chłopskie czyli uniki. "Panie, nie mam czasu, krowy
    > muszę wydoić. Proszę wpaść za pięć lat."

    Raczej przez 3 miesiące nie da się uniknąć inwigilatora państwowego. Można
    wyjechać na wakacje/odwiedzać znajomych w całej Polsce,. Myślałem, żeby
    przedstawić się jako prof. hab., wierzącego w latającego potwora spaghetti
    latający do pracy odrzutowcem. :)

    > afaik nie ma sankcji. Biedny aparat represji by nie wydolił, biedni hipokryci
    > w togach by nie nadąrzyli z wydawanie grzywien.

    Mam nadzieję, że się nie mylisz.