  • Data: 2010-06-20 10:31:06
    Temat: Re: Inwigilacja powszechna
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy wrote:
    > Na razie doszłam do wniosku, że bez zdefiniowania "wolności" i
    > "totalitaryzmu" to dalej nie ruszymy. Dla Liwiusza zdecydowanie te
    > pojęcia znaczą co innego niż dla przeciętnego zjadacza demokratycznego
    > chleba.

    Nie chcę rozgrzewać flejma, więc tylko grzecznie zauważę, że obecna tzw.
    demokracja z przerostem mediów korporacyjnych zaangażowanych politycznie
    to mieszanina ochlokracji z oligarchią. Jest to władza grup interesu
    (niekoniecznie biznesowych) z organizacją pospulstwu igrzysk w postaci
    polityki medialnej. Wybitnymi przedstawicielami polityki medialnej jest
    Niesiołowski czy Polikot. Ostatni nawet wydał książczynę o tytule
    "Pop-polityka".

    Tak więc nie nazywajmy tego co mamy demokracją, bo to nadużycie.

    mi