  • Data: 2020-03-07 19:58:08
    Temat: Re: Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
    Od: "Allegrowicz" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F napisał
    > Zgodnie z umową ?

    Z jaką umową, naiwny jesteś?
    Czy zgodnie z umową można inwigilować i łamać prawo?

    > Co by nie mowic - to dopisales o tym wirusie w celu podniesienia sprzedazy
    > owej nalewki,
    > a g* wiesz, czy ona pomaga czy nie.
    > Czyli przedstawiasz nierzetelne informacje. J.

    Tak działa reklama panie i nikt za to nie cenzuruje a wręcz przeciwnie.
    Co kogo obchodzi jak ja zareklamuję mój produkt, to mój biznes, tak samo jak
    pasta Colgate na próchnicę, co zwracają koszty leczenia jak nie będzie
    skuteczna.
    Zauważyłem że we wszelkich mediach jest prowadzona zorganizowana cenzura na
    koronawirusa, na przykład zablokowano wywiad pewnemu doktorowi, który radzi
    jak leczyć i unikać zarażenia koronawirusem. Wszystko wygląda tak, jak by w
    naszym kraju planowano epidemię tego koronowituda i uciszają wszystkich,
    którzy mogą w tym przeszkodzić, taka prawda