  • Data: 2020-03-08 19:44:27
    Temat: Re: Inwigilacja, cenzura i bezprawie Allegro
    Od: "Allegrowicz" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl napisał:

    > Przecież kłamiesz w reklamie.
    > Jeszcze trzeba było dopisać, że także jest to "napitka na raka".

    Przecież reklama to kłamstwo z definicji, to jest reklama, rozumiesz?
    Koncerny farmaceutyczne kłamią we wszystkich swoich reklamach, czy to na
    raka, czy na grypę, czy na łupież i jakoś nikt im tych reklam nie usuwa,
    allegro też nie usuwa aukcji na środki farmaceutyczne.
    Ale mnie interesuje dlaczego allegro łamie prawo jak chce i nikt nie
    reaguje?
    Czy ten serwis stoi ponad prawem, bo właściciele nie mają napletka?