  • Data: 2020-04-10 10:49:02
    Temat: Re: Interwencja policji
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2020 10:30:52 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Przecież aspirant nawet nie wyciągnął paralizatora, więc w czym problem.

    W sumie racja, nawet nikt pałą nie oberwał.

    "Zwróciliśmy się do Komendy Powiatowej Policji w Mikołowie o ustosunkowanie się do
    sprawy. Czy ich zdaniem oskarżenia o skandaliczny przebieg interwencji są
    uzasadnione? - To fragmenty nagrania wyrwanie z kontekstu - odpowiadają.
    Jak mówi w rozmowie z ,,SE" sierż. sztab. Ewa Sikora, rzeczniczka KPP w Mikołowie, to
    była jedna z kolejnych interwencji policjantów podejmowana w tym miejscu. Wcześniej
    miały one też miejsce 2, 3 i 4 kwietnia."

    https://www.se.pl/slask/skandal-policjant-bez-maski-
    i-rekawic-zabiera-paragony-grozi-sadem-wideo-aa-q86p
    -kZqX-ygwP.html