  • Data: 2006-08-16 19:33:30
    Temat: Re: Interwencja osobistej ochrony
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bolo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ebup6u$cpa$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > z czego sie tak cieszycie ze banda idiotow pobila kogos w restauracji?

    nie pobila, tylko obezwladnila, tym sie rozni profesjonalna ochrona od
    stojkowych w pubach, a jak ktos nie potrafi rozmawiac przy jedzeniu bez
    wymachiwania nozem nad glowa to jego wina, sam balbym sie siedziec w
    restauracji obok takiego goscia, bo jesli nie panuje nad swoja gestykulacja,
    to kto wie czy wogole zdaje sobie sprawe z tego co robi i czy ten noz mu
    kiedys z lapy nie wypadnie, ale to juz taka mala dygresja

    > owszem-reakcja ochrony byla o tyle prawidlowa ze byla ale tylko kompletny
    > brak profesjonalizmu ochrony doprowadzil do tego, ze osoba ktora boi sie o
    > zycie (czyt. kozysta z ochrony) znalazla sie w bezposrednim towarzystwie
    > osob postronnych w miejscu publicznym

    ochrona akurat w takich wypadkach czesto ma niewiele do powiedzenia, jak
    mowi przyslowie "pan kaze - ja laze" vip chce vip ma i gowno go obchodzi
    zdanie ochrony

    > w Polsce jeszcze odywatel ma swoje prawa i miedzy innymi moze kozystac z
    > tego ze konstytucja nie zabrania mu nawet zonglowania nozami nad stolikiem

    tak mowisz?
    to czemu ludziom w pewnych wypadkach niepozwala sie wygladac z ich wlasnych
    okien?