  • Data: 2003-06-23 10:47:48
    Temat: Re: Intercyza a nowy dom
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pracus24" <2...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bd6bfk$div$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Luiza Groeneveld" <l...@h...com> napisał w
    > wiadomości news:D9yJa.354605$122.31840265@amsnews02.chello.com.
    ..

    Twoich

    > Nie neguje tego. Dlatego wyraznie nadmienilem, ze zona zajmuje sie
    rodzina.

    > Interesuje mnie prawne rozwiazanie problemu - w jaki sposob wylaczyc dom z
    > rozdzielnosci, aby - w razie czego - nikt nie byl na tym stratny.

    to jest nieruchomość i nie mozna wnieśc do majątku wspólnego pod warunkiem
    lub z zastrzżeniem.
    możesz co najwyżej darować żonie połowę czyli udział 1/2 ale to marna
    możliwośc,
    bo darowizna może byc odwołana tylko w bardzo szczególnych okolicznościach.
    Zreszta cały temat jest bardzo wątpliwy moralnie
    i doradzałby wniesienie domu do majątku wspólnego.
    Tak się godzi i taka chyba jest niepisana umowa bo rozdzielnośc miała inne
    cele niz
    pozbawienie bezpieczeństwa twojej żony,

    pzdr,
    JarekM,