  • Data: 2003-06-23 17:33:15
    Temat: Re: Intercyza a nowy dom
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bd6s6o$tvm$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Jarosław Matejczuk <j...@j...net> w wiadomości
    > do grup dyskusyjnych
    > napisał:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A20921E0A099@jplwa
    nt003.jasien.net...

    > a z jakich nakładów finansowych wybudowano tą nieruchomość? i czy nie była
    > budowana w trakcie wspólności majątkowej ? co obejmuje podpisana umowa w
    > swej treści? czy wynagrodzenie ,dochody wchodzą w skład wyodrębnionego
    > majątku art.32 ? zastanowiłabym się nim udziele bezwzglednie odpowiedzi
    > ...sprawy majątkowe to nie takie proste w czasie gdy dochodzi do procesu
    > sądowego

    > dlaczego darować ? czy umowa dot. tylko kredytu i firmy ? a co dochodami
    > zgodnie z art,32 czyli tzw.zarobkiem który wchodzi w skład majątku
> [...]

    każda sprawe można skomplikować,
    ja zakładam, że jak ktoś pisze o intercyzie to wie o czym pisze i jest to
    najprostszy jej typ czyli całkowita rozdzielność
    zą sfraza o firmie i kredycie jak wynika z treści pytania dotyczyła powodu
    i to dawno temu,
    no ale nominalnie to faktycznie bez pełnego dossier nic nie mozna
    powiedziec na pewno,
    tylko wtedy będziesz miała pełna skrzynkę tekstów od wszystkich
    poszkodowanych internautów,

    pozdrawiam
    JarekM