  • Data: 2013-11-06 09:40:52
    Temat: Re: Instytucje publiczne, a oprogramowanie komercyjne.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.11.2013 09:18, Danusia pisze:

    > Ale żeś sie wygłupił :)

    Blondie! Leżeć!

    > Jak w Twoim smartfonie bedziesz miał 24 calowy monitor, profesjonalną
    > klawiaturę do pisania więcej niż jednym palcem, tak jak ja mam w swoim

    Współczesny smartfon, droga ignorantko, to obecnie odpowiednik jednostki
    centralnej z małą klawiaturką i małym ekranikiem - to fakt. Ale goła
    jednostka centralna peceta nie ma nic. Trzeba do niej podłączyć
    klawiaturę i monitor. No i

    > PC, jak w nim będziesz wyświetlał fimy z bluraya i jak będziesz mógł
    > profesjonalnie popracować na nim przez 2 godziny ciągłej pracy, to
    > pogadamy.

    Co to są "fimy z bluraya" i jak to się ma do pisania w usenecie?

    > Jak na razie smartfon to kolejna zabawka dla młodzierzy, ba nawet strony
    > www można na nim przeglądać, ale już pisanie na grupę dyskusyjną więcej
    > niż jedno średnie zdanie to katorga. Ja w mojej pracy w której
    > praktycznie siedzę 8 godzin przed komputerem z 22 calowym monitorem,
    > myszą i prawdziwą klawiaturą, gdybym musiała zrobić to co na nim robię,
    > zrobić to na Twoim smartfonie, to pewnie odwieźliby mnie do wariatkowa.

    Twój pecet jest na tyle kiepski, że nawet słownika ortograficznego nie
    posiada. Swoją drogą współczuję, że dla ciebie usenet to 8 godzin
    dziennie. "Get a life!"

    Dodatkowo ja mam monitor 27 cali, z którym N8 działa pięknie, więc
    rozmiarem ekranu mi nie zaimponujesz.

    Zewnętrzne klawiatury do telefonów to też żaden ewenement.