  • Data: 2008-03-19 11:30:47
    Temat: Re: Instalacja kamery z podsłuchem przez pracodawcę - legalne?
    Od: "Jackare" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obiekt sam w sobie jest monitorowany, niemniej instalacja monitoringu to
    > zupełnie oddzielna sprawa. Wspomniana przeze mnie kamera skierowana jest
    > bezpośrednio na pracownika, na jego biurko a obraz jest wysyłany do
    > podglądu w gabinecie szefa/prezesa.

    Nie ma znaczenia. Monitoring to monitoring. Pracownicy też kradną.
    Niepracowanie w czasie pracy to kradzież czasu za który płaci pracodawca.
    Prywatne buszowanie po necie w czasie pracy może być np cięzkim naruszeniem
    obowiązków pracownika - ja miałem kiedyś w umowie takie zapisy.
    Monitoring zabezpiecza dowody na taką okoliczność.
    Pracodawca zabezpiecza swoje interesy i nie narusza to interesu pracownika.
    --
    Jackare