  • Data: 2005-10-14 12:34:04
    Temat: Re: Inny aspekt "maltretowania noworodka"
    Od: Anakonda <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 14 Oct 2005 10:32:11 +0200, na pl.soc.prawo, Tiger napisal(a):

    > Nie... mysle, ze tam nie bede musial czytac o wielkim moralnym dylemacie,
    > jakim dla ludzi jest ocena faktu zagrozenia zycia przez noszenie w kieszeni
    > kilogramowego noworodka przez najprawdopodobniej pijana w sztok
    > $*%&$*%&$*&%. Juz sam fakt dyskusji o tym jest imho uwlaczajacy dla kazdego
    > moralnego i przecietnie inteligentnego czlowieka. Tak, jakby nie bylo
    > wiadomo, co oznacza usmiechniety pysk z wywalonym ozorem na jednym ze zdjec
    > tej *%&*$&%*$&%*$&. Nagle wszyscy zaczynaja rozwazac tysiace mozliwosci. A
    > mozliwosc jest tylko jedna i zaprzeczanie jej jest po prostu
> [...]

    Popieram w całości twoje zdnie.Tak jak napisałem uprzednio ,gdy cyzytałem
    poprzedni wątek ,myślałem ,że jestem w jakimś obłędnym świecie.Rozważano
    tam jaką to wielką szkodę poniosły pielęgniarki/ coć trudno je tak nazwać -
    bo to zaszcytna nazwa zawodu / ,a żaden z autorytetów tej grupy nie
    zastanowił się nad draństwem tych ,którym dano po opiekę najbardziej
    bezbronnych.Tam dale trwa ożywiona dyskusja na temat czy zamkąć redaktora
    ,czy tego który dał do gazety.To jest faktycznie paranoja.
    JanuszHr