  • Data: 2005-10-13 13:08:05
    Temat: Re: Inny aspekt "maltretowania noworodka"
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13 paź o godzinie 11:10, na pl.soc.prawo, Graszka napisał(a):

    > A mnie się włos jeży na głowie co jeszcze może się dziać nocą na dziecięcych
    > oddziałach szpitalnych w tak zdeprawowanych czasach jak obecne.

    A co powiesz na temat "zachowań" na zamkniętych oddziałach dla np. chorych
    psychicznie? Albo np. upośledzonych.
    Wiesz co tam sie wyrabia???

    > Jeśli nie będziemy reagować bezwzględnie na różne przejawy nienormalności to
    > nie dziwmy się potem, że zyjemy w strasznym kraju.

    Powinno sie reagować - tego raczej nikt nie neguje.
    Ale działanie tego absztyfikanta z foto-lab nie tłumaczą go.
    Powinien NAJPIERW zgłosić możliwość popełnienia czynu niezgodnego z prawem
    w policji, prokuraturze. Dopiero później mógł zwrócić sie do prasy z takim
    tematem.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423