  • Data: 2016-10-25 23:14:08
    Temat: Re: Inernet
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.2016 o 15:07, Liwiusz pisze:

    > Zrobił, mógł kupić w sklepie, ale wolał nielegalne za darmo.

    Nielegalnie będzie jak mu udowodnisz, że w celu osiągnięcia korzyści
    majątkowej. Na razie to próbujesz uskutecznić paragraf 21 - skoro jest
    nielegalne, to znaczy że osiągnął korzyść majątkową, a korzyść majątkową
    osiągnął bo jest nielegalne.

    > Penalizacja czynu jest niezależnie od wartości 1zł, czy 1000zł, więc nie
    > naciągaj tutaj nieistotnych wątpliwości.

    Jak jest niezależna, jak jest zależna - musi być większa od zera - skoro
    nie potrafisz jej określić to równie dobrze może być zero.

    > Nie to jest tematem dyskusji.

    Jak nie jak tak. Masz wykazać korzyść majątkową. A twoja argumentacja
    jest tyle warta co ta powyżej.

    Shrek