    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Import uzywanego samochodu z EU po 1. maja br?
    Date: Fri, 02 Apr 2004 12:50:18 +0200

    Marek N. wrote:

    > A czemu mam sobie wbijać? Czy ja napisałem cokolwiek o "imporcie z Krakowa
    > do W-wy" (cytat z mojego postu powyżej)? Jeśli tak, jeśli coś z mojego
    > postu zostało usunięte - przytocz...

    Jesli uwazasz za oczywiste, ze nie mozna z Warszawy do Krakowa
    importowac samochodu.....

    > OK, dziękuję - skoro nikt nie przeczy, to zakładam, że tak w samej rzeczy
    > będzie.

    To CZEMU u di...piiii piszesz, ze bedzie mozna z Berlina ?

    > No dobrze, dziękuję, wygląda to lepiej niż sądziłem - aczkolwiek jeszcze
    > zweryfikuję w UC.

    Nie nerwowy, ale chcesz importowac z Miasta B do miasta K a miedzy tymi
    miastami nie ma granicy (celnej)..

    Jedziesz kupujesz i jestes wlascicielem....
    Jesli kupujesz nie uzywany, to dla VAT jest wyjatek i placisz go w kraju
    zamieszkania.
    (pamietaj, ze jesli ktos go uzywal przez 6 miesiecy to jest nieuzywany...)

    No i musisz dokonac rejestracji... a za ile to nie wiem...

    Boguslaw