  • Data: 2010-08-03 14:32:25
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 03 Aug 2010 09:22:39 -0500, witek napisał(a):

    > a ta wynajeta firma zamiata swoją nazwą czy czyms innym?

    A już myślałem, że nikt mnie nie złapie na malej manipulacji :-)
    Firma zatrudnia pewnie tych bezdomnych na czarno, albo studentów na umowę o
    dzieło ośnieżenia chodnika. Jest wiele sposobów na ominięcie płacy
    minimalnej. Tak samo, jak Icek pisał jak poradzić sobie z limitem nadgodzin
    w PKSie. Limit nadgodzin można też omijać wypłacając ludziom kasę jako
    premie uznaniową, a nie nadgodziny. Jest to, oczywiście naginanie
    przepisów, ale jeżeli wszyscy są zadowoleni, to nikt do PIP ze skargą nie
    będzie leciał.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek