  • Data: 2018-11-12 01:08:30
    Temat: Re: Ile powinna działać bateria w telefonie?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-11-11, b...@g...com <b...@g...com>
    wrote:

    > cyt.
    > przez okres: (i) dwudziestu czterech (24) miesięcy w odniesieniu do urządzenia
    głównego, w tym niewymiennego akumulatora, oraz
    > (ii) sześciu (6) miesięcy w odniesieniu do wszystkich wymiennych akumulatorów
    > https://www.nokia.com/phones/pl_pl/support/warranty/
    nokia-3/PL/pl-PL

    Tak nie mozna :) Producenci sobie napiszą w gwarancji jak im wygodnie
    (się bardziej opłaca). To jest rzecz jasna jakies wskazanie, ale MZ do
    tego trzeba podejść z innej strony odpowiadając na pytanie, czy
    "trzymanie" baterii tylko przez okres do roku (2ch lat) jest typową
    cechą tego typu urządzenia.

    Wydaje mi sie, że nie jest. Przynajmniej nie obecnie, i nie dla urządzeń
    wyprodukowanych 2 lata temu.

    Z tym, że nie zmienia to faktu, że po roku, nadal trzeba wykazać
    istnienie wady w momencie wydania przedmiotu, a gdy mówimy o kwocie 30zł
    to jakiekolwiek akcje z rzeczoznawcami wydają się zdziebko wątpliwe.

    --
    Marcin