  • Data: 2002-12-23 23:07:20
    Temat: Re: Ile odsetek za spoznienie sie z wyplata?PILNE
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nowak Ł." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:au4i5g$in2$1@news.tpi.pl...
    > wez mnie niestrasz,
    > ale jakby co to wiem gdzie koles mieszka:)))
    > pozdrawiamNowak Ł.

    Nie strasze (tylko ostrzegam, zebys nie byl zbyt pewny swego)- ta znajma
    byla szwaczka w duzej firmie, facet chcial jej zmienic umowe na umowe -
    zlecenie zamiast na umowe o prace - nie zgodzila sie, miala 3 miesiace
    wypowiedzenia - nie wyplacil jej wyplaty za ostatni miesiac. Chcial ja
    zrobic w konia, kazal podpisac w kadrach ze otrzymala i przyjsc do niego do
    drugiego pokoju po wyplate, ona nie podpisala jednak, poszla do niego a on
    ja wywalil za drzwi bez pieniedzy - cala rozmowa miedzy nimi odbywala sie w
    cztery oczy bez swiadkow - i taka byla wersja jej jako powodki - a on
    twierdzil ze byly tam jeszcze dwie osoby - jego skeretarka i jakich
    kierownik - oni zeznali ze widzieli jak jej dawal kase - a ona nie miala
    swiadkow bo rozmowa odbyla sie w cztry oczy. Sad zadecydowal na korzysc
    pracodawcy :-(. A ona byla tak tym wszystkim zmeczona i zniesmaczona ze nie
    miala nerwow juz dalej walczyc.

    Pozdrawiam
    Jarek