  • Data: 2002-12-22 13:56:10
    Temat: Re: Ile odsetek za spoznienie sie z wyplata?PILNE
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nowak Ł." <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:au4egf$lth$1@news.tpi.pl...
    > oki juz mniej wiecej łapie, myslałem ze bedzie tego troszke wiecej, i uda
    > nam sie skroic kase z tych oszustów, no coz.... w styczniu bedzie trzeba
    > skierowac sprawe do sądu, a nieorientujecie sie ile to moze potrwac???
    > pozdrawiam Nowak Ł.

    Ostatnio znajoma miala identyczna sprawe w Pabianicach - odbyły sie trzy
    rozprawy, tak co 2 - 3 tygodnie chyba.
    A najlepsze jest to ze przegrala - bo $^%$ przyprowadzil kilku swiadkow
    ktorzy bezczelnie zelgali ze widzieli jak dostawala pieniadze ale nie
    podpisalal listy plac. :-(. Wydawalo mi sie ze sprawa jest raczej
    oczywsista - szczegolnie ze od kilku lat wszystki wyplaty byly dokonywane
    przelewem...

    Pozdrawiam
    Jarek