eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 17 Jan 2022 17:41:14 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.0
    Subject: Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <61e53bc1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <61e5787c$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    In-Reply-To: <61e5787c$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <61e59c2b$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.93.212
    X-Trace: 1642437675 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 494 89.64.93.212:29228
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2229
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:820260
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.01.2022 o 15:08, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 17.01.2022 o 10:49, ąćęłńóśźż pisze:
    >> Jeszcze nie wczytywałem się w warunki sprzedawcy, ale ile wynika z
    >> ogólnych?
    >> Kupiłem urządzenie, które po kilku miesiącach oddałem do naprawy
    >> gwarancyjnej, jednakże znów wykazuje wadę (jedną ze zgłaszanych
    >> wcześniej) - chciałbym wymianę na nowe (inny egzemplarz), na inny
    >> model tego samego lub innego producenta lub zwrot zapłaconej ceny, a
    >> sprzedawca proponuje ponowny serwis, co jest bardzo uciążliwe, bo
    >> trzeba zawozić, odbierać (szczęśliwie w tym samym mieście, kurier to
    >> byłaby dodatkowa zwłoka w każdą stronę) i organizować urządzenie
    >> zastępcze.
    >
    > Kupiłeś to jako konsument, czy jako przedsiębiorca? Bo poza gwarancją,
    > która jest umową i może zawierać "cokolwiek", mamy jeszcze "niezgodność
    > towaru z umową" (konsument) albo "rękojmie" (przedsiębiorca). Albo sam w
    > tym kierunku poszukaj, albo napisz dokąłdnie, to ktoś tu poszuka.
    >

    Od 2014 odpowiedzialność sprzedawcy w relacji z konsumentem określana
    jest mianem rękojmi.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1