  • Data: 2003-02-24 18:46:38
    Temat: Re: Ile można dostać za czytanie cudzych listów?
    Od: "NKG" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cze

    > a nie taniej wyslac jej smsa o tresci: "Kochani rodzice mojej
    > przyszlej zony, czy moglibyscie nie czytac tych wszystkich PRYWATNYCH
    > smsow ? Dziekuje." :>

    "Kochani rodzice mojej przyszłej żony, czy moglibyście nie czytać tych
    wszystkich PRYWATNYCH smsow? Za to grozi grzywna lub 2 lata więzienia!
    Dziękuję."

    A co do żeniaczki, to każdy żonaty mi powtarza, żebym się nie żenił. Więc
    chyba coś w tym jest :))))))))))

    BTW wolna miłość jest w Polsce legalna, nie? Nielegalne jest brać za TO
    zapłatę.

    --
    Pozdro
    NKG