  • Data: 2009-11-20 01:19:45
    Temat: Re: Ile lat ZUS może wzywać?
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik boropi napisał:

    > Szukają pieniędzy wszędzie.
    > Mnie podsumowali własnie na 1300zł.
    > niecałe 900 wydumanych nalezności i 400 odsetek.
    > Stwierdzili, że w 2003 nawet jak sie w jakimś miesiącu w połowie
    > wyrejestrowywało działalność to składka zdrowotna nalezna jest i tak za cały
    > miesiąc.

    A najbardziej wkurzające jest to, że ZUS nie honoruje zaświadczeń o
    niezaleganiu, które sam wydaje !!! W 2004 wystąpiłem o zaświadczenie -
    wygrzebali coś z 1996 i chyba 1997. Nigdy nie dostałem żadnego
    ponaglenia/wezwania do zapłaty. Zaświadczenie potrzebne do przetargu
    więc czas nagli. Wyjaśnianie tego wszystkiego zajęłoby zbyt wiele czasu.
    Poprosiłem o podliczenie wszystkiego na zasadzie: ile mam wpłacić aby
    mieć czyste konto. Podliczyli, zapłaciłem i odebrałem zaświadczenie. W
    2007 kolejny przetarg. Wystąpiłem o wniosek i pewny, że nie mam
    zaległości (nauczony doświadczeniem z 2004r. mocno się pilnowałem) po
    tygodniu idę po odbiór zaświadczenia, a tu zzzzonk !!! Mam zaległości z
    1999r i 2002r !!! Mówię, zaraz chwileczkę, przecież w 2004 roku wydali
    państwo zaświadczenie o niezaleganiu !!! Usłyszałem odpowiedź: że to nie
    ma żadnego znaczenia, wtedy tych zaległości nie było, a teraz są.
    Ciekawe czy można by było ich stuknąć o poświadczenie nieprawdy.

    Pozdrawiam
    Grzegorz