  • Data: 2004-08-12 15:39:30
    Temat: Re: Ile kosztuje umowa o spółkę z.o.o?
    Od: "A. Zjata" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po wypowiedzi widac, ze praktyk :-)

    > Prawnik w zasadzie może policzyć sobie każdą kwotę, którą wie że klient
    > jest w stanie zapłacić ;)

    Tylko po co ? Latwiej aby kazdy wspolnik przeczytal kawalek KSH (dobrze im to
    zrobi) po czym dokonali ogolnych ustalen i poszli z tym do notariusza
    (oczywiscie jesli jest to normalna spolka, a nie jakas super wykrecona z
    ambitnymi inaczej wspolnikami). Wszyscy notariusze ktorych znam umowe spolki
    przygotuje na podstawie spisanych w punktach uzgodnien wspolnikow, bez
    dodatkowych kosztow.

    > Spotkałem się już z notariuszami, którzy dzielili taksę przez 2, a nawet 3.

    Znasz jakis w Warszawie ? Chetnie poznam :-)

    > Koszt zarejestrowania Spółki w KRS to 1000 zł opłaty sądowej i 500 zł za
    > ogłoszenie w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

    Jesli Spolka mala i ma jakies "szczytne" cele, to mozna podobno (nie
    praktykowalem) wystapic o zwolnienie z oplaty sadowej oraz ogloszenia w MSiG.

    A. Zjata