    From: goten <g...@e...con>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ile groszy ma złotówka?
    Date: Sat, 9 Jul 2011 10:28:55 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 23:04:48 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > ja tylko nie mogę pojąc na jaki .... ktoiś robi ofertę z cenami czy
    > wartościami podawanymi dokłądniej niż co do grosza.
    >
    > to jest jakis kompletnie wydumany problem

    Startowałeś kiedyś w przetargu? Są programy, które liczą z dokładnością
    do więcej niż jednego grosza, nawet w SIWZ można spotkać taki wymóg.
    Problem nie jest wydumany. Wejdź na bip swojej gminy i zobacz jak duży
    odsetek ofert jest z tego powodu odrzucanych. Są to najczęściej oferty
    najtańsze. Policz sobie ile podatnik z tego powodu traci.