  • Data: 2005-06-01 06:31:26
    Temat: Re: Ile godz. wolnego ...
    Od: "arek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za tę rzeczowa a najważniejsze BARDZO grzeczną wypowiedź.
    Musuisz Tamaro jednak wiedzieć ze nie wszyscy pragną jedynie zarabiać
    pieniędze
    Są tacy kt orzy chcą jedynie iść do pracy a po pracy godnie żyć i odpocząć.
    Pytanie (nie zauważyłaś) odnosi się do tego właśnie, czy jeśli podpisana
    byłą umowa ze wszystkimi pracownikami jednakowa a teraz niektórzy muszą 1/4
    miesiąca przyjść i pracować w nocy to czy można się zwrócić do menagera o to
    aby obdzielił tym (WIELKIM DOBRODZIEJSTWEM ) dodatku za nocną parcę
    wszystkich pracowników bo nie chciałbym aby byli (myśląć po Twojemu)
    POKRZYWDZENI ze zarabiają mniej !!
    Poza tym praca nie zawsze polega na (jak to nazwałaś ) tyraniu, czasami nie
    parcujesz ciężko ale odpowiadasz np. finansowo za pewne finansowe
    tranzakcje - i tu moja jeszcze jedna wątpliwość. Czy w związku z tym, można
    przy tej odpowiedzialnej pracy dawać te kolejne nocne zmioany - bo nie wiem
    ale coś tam było o tym chyba w kodeksie pracy ....

    Skąd ja, Tamaro K. - takie osoby jak Ty znam .....
    Tak, już wiem ! no i spotykam ich coraz więcej i ostatnimi czasy jeszcze
    więcej i na ulicach i w pracy ...
    Ale to już inna "bajka".