  • Data: 2005-06-01 09:24:16
    Temat: Re: Ile godz. wolnego ...
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "arek" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d7jkak$dli$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Bardzo dziękuję za tę rzeczowa a najważniejsze BARDZO grzeczną wypowiedź.
    > Musuisz Tamaro jednak wiedzieć ze nie wszyscy pragną jedynie zarabiać
    > pieniędze
    > Są tacy kt orzy chcą jedynie iść do pracy a po pracy godnie żyć i
    odpocząć.
    > Pytanie (nie zauważyłaś) odnosi się do tego właśnie, czy jeśli podpisana
    > byłą umowa ze wszystkimi pracownikami jednakowa a teraz niektórzy muszą
    1/4
    > miesiąca przyjść i pracować w nocy to czy można się zwrócić do menagera o
> [...]
    Wiesz ostatnie 6 lat spędziłam w hipermarkecie , a od dwuch tygodni jestem
    wolna:)))) i szukam pracy bo nie wytrzymałam:] tego co opisujesz; to tytułem
    wyjaśnienia.
    Ponieważ jest to grupa prawo, odpowiedziałam zgodnie z moją znajomością
    prawa. Oczywiście możesz i pewnie trzeba porozmawiać z kierownikiem, pewnie
    jest to niesprawiedliwe, że niektórzy mogą zarobić tej bajecznie
    wzbogacający dodatek za nockę ok 2 zl brutto za godzinę ;) Ale pracodawca
    postępuje tu zgodnie z KP i zdarza się, że wiekszość twoich dni wolnych
    przypada po nocce, bywa.
    Pewnie jeszcze chcesz godnie pracować i być sprawiedliwie oceniany-awanse
    podwyżki itp. I jeszcze chciałbyś żeby w pracy wykorzystywano Twoją wiedzę i
    umiejętności-o wykształceniu nie wspomnę, Jesli jeszcze chciąlbyś w pracy
    mieć dobrą motywującą atmosferę i........
    chyba skończę
    Pozdrawiam
    TMK