    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ile czasu jest wazny odpis aktu urodzenia?
    Date: Tue, 12 Feb 2002 13:51:11 +0100

    W Niemczech np. wymagaja aby akt urodzenia w celu zawarcia malzenstwa
    nie byl starszy niz 3 miesiace.
    Teoretycznie to bez sensu, bo w Las Vegas mozna wziac slub bez aktu
    urodzenia a jedynie z paszportem i to nawet w jeden dzien.

    Zatem co 3 miesiace rodzisz sie na nowo.
    A oplaty za wydawanie aktow to b. powazny dochod gminy.