    From: "Tiger" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Date: Sun, 19 Jun 2005 13:59:55 +0200

    > Tylko czy jest sens?

    Tak naprawde, to nie... Faktycznie nie ponioslem zbyt duzych strat (tylko
    kilka dni opoznienia w oddaniu tlumaczenia, ale klient jakos to przelknal,
    gdy go poinformowalem o przyczynach), a teraz po prostu chce bez specjalnej
    razstrojki pozegnac sie z ta firma i przejsc do konkurencji... Tak czy
    inaczej nie mam zamiaru placic im tych 73,20 + oplaty za 7 dni
    nieswiadczenia uslugi i jezeli beda mnie do tego chcieli zmusic, to beda
    musieli mnie do sadu pozwac... No chyba, ze w takim przypadku powinienem to
    ja ich pozwac, zeby uchronic sie przed sytuacja "kto dziala pierwszy, ten ma
    racje"... Bogaty nie jestem i takie 73,20 to dla mnie 10% jednomiesiecznej
    oplaty na studia, a na swoja edukacje ciulam od 3 lat.

    Pozdrawiam,

    Tiger