    From: "Tiger" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Date: Sat, 18 Jun 2005 17:33:23 +0200

    > Oni Ci umowę ze skutkiem natychmiastowym przejawiającym się odcięciem
    > łącza wypowiedzieli 8 czerwca około godziny 13:45. Tamta umowa już
    > przestała istnieć. Ponowne podłączenie w dniu 15 czerwca to zupełnie
    > nowa umowa. nie wiem na ile zawarta przez Was świadomie, ale tak jest.
    > Chyba, że przyjmiemy, że zgadzasz się na odcinanie Cię na 7 dni, ale
    > wówczas całą dyskusja nie ma sensu.

    Ciekawie sie zapowiada. Sprawdzilem, termin oddania modemu to 7 dni. Juz go
    przekroczylem, do 90 dni moge zwrocic modem, placac 50 zl - potem kara
    wyniesie 400 zl. Czy w sytuacji, gdy nie wiedzialem, ze to rozwiazanie umowy
    (dowiedzialem sie dzis od Waszmosci, ze prawo tak to najprawdopodobniej
    interpretuje), a wiem tez, ze Aster wyslal do mnie pismo polecone z potw.
    odbioru (wyjasnienie odlaczenia z powodu naruszenia netykiety itd...) -
    ktorego nie moglem podjac z racji nieobecnosci, moge traktowac dzien
    dzisiejszy, badz dzien dostarczenia tego pisma za potwierdzeniem odbioru,
    jako dzien rozwiazania umowy?

    Pozdrawiam,

    Tiger