  • Data: 2009-03-10 09:21:39
    Temat: Re: ISP odmawia zawarcia umowy - da sie zmusic?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 Mar 2009 19:09:37 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli to blok spółdzielni przykładowo, to zapytaj w Spółdzielni, czy czasem
    > w umowie, w której wpuszczali kablówkę na swój teren nie ma zawarowanego,
    > że mają obowiązek podpisać tę umowę. Jeśli nie ma, to napisz do nich pismo
    > w tej sprawie. Jeśli na pismo odpowiedzą uzasadniając odmowę podpisania
    > umowy koniecznością uregulowania przez Ciebie należności osób trzecich, to
    > poszedł bym z tym do Rzecznika Konsumentów.

    Jestem niemal pewien że chodzi o UPC :)
    faktycznie, mają takie idiotyczne unormowania.
    Nie potrafili mi logicznie uzasadnić, w kontekście że w MOIM domu mogą
    mieszkać np. dwie rodziny - jedna na parterze, druga na piętrze. Dlaczego
    jedna z rodzin ma zostać odsunięta od dostępu do usług tej TVK czy np.
    internetu. Jedna rodzina chce tylko internet, a druga tylko TV. i Jest
    kapa.... po prostu UPC jest popierdolone i tyle :)