    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IRCHa
    Date: Tue, 11 May 2021 17:26:44 +0200
    <609a1fb7$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7d9ha$15r6$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s7dq3j$16op$1@gioia.aioe.org>
    <609a8618$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <s7e25o$17m4$1@gioia.aioe.org>
    <609a9b76$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 11.05.2021 o 16:57, Kviat pisze:

    > Ale wiesz, że rozmawiamy o leczeniu choroby, a nie o leczeniu objawów?

    A jak leczysz grypę? Masz jeden cudowny lek, czy raczej leczysz objawy i
    zabezpieczasz przed ciężkimi skutkami? Tu dobiera się leki podobnie,
    takie, ktore blokują atak na odpowiednie komórki.

    > Jeszcze raz:
    > https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zak
    azne,koronawirusy---objawy--leczenie-i-zapobieganie-
    zakazeniu,artykul,1683629.html

> [...]
    > atakują własny organizm, uszkadzając płuca i inne narządy.
    >
    > Niektórzy lekarze stosowali połączenie hydroksychlorochiny i
    > azytromycyny. Najnowsze badania nie potwierdziły jednak żadnych korzyści
    > ze stosowania tych leków, a podawanie ich w tym połączeniu jest
    > szczególnie niebezpieczne z uwagi na zaburzenia rytmu serca.
    >
    > FDA (Amerykańska Agencja Żywności i Leków) i NIH (Narodowe Instytuty
    > Zdrowia), odradzają obecnie przyjmowanie chlorochiny lub
    > hydroksychlorochiny w przypadku zakażenia COVID-19, z wyjątkiem
    > określonych przypadków, ograniczonych do leczenia szpitalnego lub badań

    Patrz a lekarze stosują inne i to skutecznie i badania, jak w końcu
    udało się zrobić, w części z nich okazują się dawać lepsze rezultaty.
    Sądzę, że niedługo będą się pojawiały pierwsze wyniki, tak jak pojawiły
    się w przypadku budezonidu. Teraz jakiś lek, (do którego podchodzono tak
    jak u nas do amantadyny) też ma wstępne badania pozytywne. Jak
    napisałem, lekarze stosują jeszcze kilka innych, ale nazw ich nie
    pamiętam, część z nich to nowe zastosowanie, natomiast niektóre znane są
    w leczeniu przeziębień od dawna.
    --
    http://zarzeda.pl