eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną › Re: IMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną
  • Data: 2012-07-20 21:06:21
    Temat: Re: IMGW - płatność SMS za usługę czasem darmową, czasem płatną
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-20 11:43, John Kołalsky wrote:

    > W jaki niby sposób ? Tego co wymienił nie da się zrobić bez państwa. O
    > wszystko inne lepiej zadbają obywatele indywidualnie lub w mniejszych
    > niż państwo grupach.

    No spoko. Prywatne więzienia, prywatne straże pożarne, prywatne sztaby
    antykryzysowe, prywatne (najlepiej w rękach rosyjskich) systemy
    energetyczne itd. Masz ty jakiekolwiek pojęcie o filarach bezpieczeństwa
    państwa? Na co ci armia, jak taniej niż wojować będzie nas kupić
    transport i energetykę, a potem po prostu wyłączyć?

    > Angażując do tego całe państwo obciążasz niewinnych
    > ludzi podatkami na te zbędne cele. Mowa o tym, że podatek może być 1% a
    > nie 50 czy nie wiem ile tam wychodzi obecnie.

    Tak, tak. A można wiedzieć gdzie tak jest?

    > Lewak ? :-)

    Realista.

    Shrek.