  • Data: 2010-07-02 20:43:30
    Temat: Re: ID? NA WYBORY
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > i proste pytanie kto jest manipulowany JA przez tvn czy Ty przez tego
    > oszoloma ?

    Podajesz standardową manipulację spod znaku gadzinówki, która każdemu
    krytykowi prześwietnej II PRL i populistów z PO przykleja łatkę PiS-owca.

    Zaczynam traktować to jako komplement. Bo z socjal-etatystami z PiS nie
    mam prawie nic wspólnego, ale rzeczywiście jestem antykomunistą i
    nomenklaturowej II PRL nie lubię. Do tego jestem liberałem, ale proszę
    nie mylić z populistami z PO.

    Odpowiem Ci: tak, jesteś zmanipulowany. Ale nie przejmuj się, są was
    miliony i kiedyś się obudzicie. Byle nie za późno.

    mi