  • Data: 2010-07-02 20:41:53
    Temat: Re: ID? NA WYBORY
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0lheo$h7l$1@news.onet.pl...

    > Nie przesadzaj. Bronek nie jest najgorszy w PO. :>
    >
    > Chociaż menda* swoje dokonania ma. Pan Szeremietiew potwierdza.
    >

    > mi
    > PS. Domyślam się, że ta twoja elokwentna argumentacja skończy się na tych
    > samych argumentach, które podaje prawie większość: "E, bo tak.
    >
    > *) za PWN: osoba odrażająca moralnie

    nie.

    swego czasu robilem strone o ziobro
    http://web.archive.org/web/20071018040414/www.zbigni
    ewziobro.org/content/view/11/15/
    bo tez mi sie ie podobal i jakos uzasadnic potrafilem to samo jest z tym
    hujem, jhak bede miec dzluzsza chwile
    to to ladnie uzasadnie na stronie . ns jego nieszczescie ma badzo dobra
    pamiec do rzeczy istotnych i zdolnosc łaczenia faktow ( i wypowiedzi)